Friday 9 February 2018

Surabaya Travelicious (Part 27) - Returning Back to Malaysia

Akhirnya telah tiba di post yang terakhir mengenai perjalanan kami sekeluarga di Surabaya, Indonesia.


 

Secara keseluruhan, perjalanan kami di Surabaya Indonesia yang dikatakan sangat padat seperti jadual ketenteraan ini memang memuaskan kami di sepanjang lima (5) hari dan empat (4) malam kami berada disini.

Ini adalah post yang terakhir. Sila ke pautan ini untuk membaca post yang sebelumnya >>Part 1, Part 2, Part 3, Part 4, Part 5, Part 6, Part 7, Part 8, Part 9, Part 10, Part 11, Part 12, Part 13, Part 14, Part 15, Part 16, Part 17, Part 18, Part 19, Part 20, Part 21, Part 22, Part 23, Part 24, Part 25, Part 26<<


~ Returning Back to Malaysia - Juanda International Airport ~

 

Di dalam post ini, tidak banyak yang saya dapat kongsikan kecuali beberapa gambar-gambar yang diambil di dalam Juanda International Airport itu sendiri.
Ianya adalah lebih kepada koleksi-koleksi gambar sahaja. Saksikanlah~

 
Izzat di hadapan VVIP Premier Lounge~

 
Event calendar yang telah berlaku di Jawa Timur~

 
Bergambar dengan bunga-bunga di sekitar kawasan dalaman airport~

 
Di hadapan pintu pelepasan antarabangsa~

 
Mencari buah tangan di kedai saguhati di dalam Juanda Airport~


**********

Perjalanan kami di bumi Surabaya Indonesia ini akhirnya tamat dengan kepenatan di hari yang kelima. Meskipun penat, kami telah banyak memperolehi pengalaman-pengalaman yang berharga ketika berada di sini selama 5 hari dan 4 malam.

Banyak lokasi-lokasi yang cantik-cantik, sesuai untuk berjalan-jalan disamping kemurahan barangan-barangan yang boleh didapati disini.

Tiada lagi post sambungan berkenaan dengan perjalanan kami di Surabaya. Maka, post yang seterusnya akan berkisarkan sambungan perjalanan dan persinggahan kami di dalam Malaysia.

Jumpa lagi di post yang akan datang. Bubbyeee~~~~~

No comments:

Post a Comment