Wednesday 4 January 2017

Hotel Review : Imperial Hotel, Kuching

Memang banyak hotel-hotel yang ada kt Kuching, Sarawak ni tapi Hotel Imperial ni merupakan hotel yang pertama saya duduk bila first time datang ke Kuching. Maklumla, time datang tu ingat satu bende je : dekat dengan Airport... Sbb saya xtaw condition bandar Kuching ni camne, so xnk take the risk..

  


Jarak hotel ni ke Airport hanya 5KM saja, tapi agak jaoh dari bandar Kuching. Dan dimaklumkan juga Bandar Kuching ni sangat besar, siap boleh bahagi-bahagi utara, selatan bagai.. Untuk carik tempat makan yang best, kne travel masuk ke bandar.. Ada la dalam 15KM (lebih kurang 20 - 30 minit driving).

 
Di Lobby hotel siap ada air pancut dan bendera setiap negeri lagi tuu...

Lobby dalaman Imperial Hotel...

Tanpa buang masa, meh sini saya kongsi paras rupa Hotel Imperial ni.. Adakah se-imperial yang disangkakan, ataupon sebaliknya...

   
Rupa bilik di Imperial Hotel.. Agak besar dan selesa..

  
Rupa dalam bilik air pula... Bathtub dan shower di tempat yang berlainan..

 
Boleh kelihatan swimming pool dari tingkap..

Time ni saya xberapa nk amik sangat gambar sebab schedule agak tight dan sangat rushing. Utk pengetahuan, hotel ni bersambung dengan sebuah shopping complex yang agak besar di sekitar ni, Boulevard Shopping Mall... Tapi sayangnya xramai yang datang ke tempat ni.. Mungkin jauh dari rumah masing2..

So, ada beberapa gambar je yang saya sempat nk amik.. Maap la yer..

Next saya akan ceritakan tentang Hotel yang kedua yang saya duduk kt Kuching; The Riverside Majestic Hotel.

No comments:

Post a Comment