Monday 6 May 2019

Something Borrowed by Nawal Cyberjaya Review

Something Borrowed by Nawal yang terletak di Cyberjaya ini menjadi sebuah lokasi baru bagi saya yang baru berjinak-jinak dengan aktiviti dekorasi sempena beberapa majlis anjuran dalaman tempat saya kerja.

 

Pada asalnya, saya ke sini hanya untuk mengambil barang-barang yang telah disewa oleh salah seorang daripada rakan sekerja saya, namun tidak sangka tempat ini wujud yang memberikan perkhidmatan sewaan barangan bagi peniaga kecil-kecilan.


~ Something Borrowed by Nawal Cyberjaya Review - The Facilities ~

 

Bangunan Something Borrowed by Nawal ini mempunyai tiga (3) tingkat secara keseluruhannya, bermula di Ground Floor sehingga ke Tingkat 2. 

Setiap tingkat pula mempunyai barangan yang berbeza, iaitu barangan Showroom di Ground Floor, Bunga-bungaan dan Pelamin di Tingkat 1, dan Perabit di Tingkat yang kedua.

Di Ground Floor, beberapa barangan showcase adalah seperti dibawah.

 
 
 
 
 
 
 
Beberapa barangan di Ground Floor~

Setelah selesai mencuci mata di Ground Floor, maka jom ke tingkat 1 pula yang menempatkan dekorasi bunga-bungaan dan barangan pelamin~

 
 
 
 
 
 
 
Beberapa barangan di Tingkat 1~

Dan akhir sekali, lokasi yang terakhir iaitu di tingkat 2 yang menempatkan perabot-perabot pula~

 
 
 
Beberapa barangan di Tingkat 2~


**********

Sampai disini sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jumpa lagi di post yang akan datang.

Bubbyeee~~~~~

2 comments:

  1. weh, aku amek barang kahwin dgn tunang kat sini la hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oooo... Patutler... Tapi jaoh gak hantar, ada sediakan perkhidmatan lorry sekali ke?

      Delete