Thursday 4 July 2019

Marriott Hotel Kota Kinabalu Review (Part 2)

Untuk Bahagian yang kedua ini, saya akan berkongsikan dengan anda tentang makanan sarapan pagi yang disediakan oleh pihak pengurusan hotel kepada para tetamu yang menginap di hotel ini.

 

Meskipun kami menginap di hotel ini selama tiga (3) hari dan dua (2) malam, namun hidangannya adalah sama setiap hari. Oleh itu, tanpa membuang masa lagi, jom kita lihat hidangan yang disediakan untuk sarapan pagi.


~ Marriott Hotel Kota Kinabalu Review - Hotel Foods ~


Restoran yang menghidangkan hidangan sarapan pagi disepanjang saya berada di Marriott Hotel Kota Kinabalu ini terletak di Tingkat 1, berhampiran dengan kolam renangnya. Disebabkan ianya adalah hotel yang bertaraf lima (5) bintang, maka apa yang diharapkan daripada sarapan pagi di sini juga mestilah bertaraf lima (5) bintang juga.

Berikut adalah jenis-jenis hidangan yang ditawarkan ketika kami berada disini, selama tiga (3) hari dan dua (2) malam dimana hidangan setiap hari adalah sama sahaja.










Beberapa hidangan makanan yang disediakan sebagai sarapan pagi~


Minuman yang disediakan di pintu masuk restoran~

Secara kesimpulannya, hidangan yang disediakan oleh pihak hotel walaupun menu hampir sama setiap hari, namun saya tetap berasa seronok kerana dengan pelbagai jenis hidangan yang ditawarkan oleh pihak pengurusan hotel ini.


**********

Sampai disini sahaja perkongsian saya pada kali ini. Jumpa lagi di post yang akan datang.

Bubbyeee~~~~~

No comments:

Post a Comment